Huwebes, Nobyembre 27, 2008

The Family Grows






Pagkahuman sa among unang pagbisita sa eskwelahan, nakabantay ko nga mura man ug laay kung kami lang upat kanunay ang mubisita ngadto.Busa nakahukom ko nga mangita sa uban pang mga kaigsoonan.Ang una ko nga paagi ang mag search sa internet trough friendster profiles.Naghimo ko ug kaugalingong profile sa SOM Bros.Akong giupload ang among mgapictures sukad sa una namong paglaroy-laroy.Tuod man, ubay ubay pud ang akong nangasakpan.Si Bhen,10th batch Silang,kining bataa hilig ni sa camfrog mao nga siya pud ang nagdani sa akoa magregister sa camfrog.Si Jomar,11th batch sa Silang sad buddy ni Bhen,nagkaila na me ani sa Manila sa dihang nagprocess pa ko sa akong papers.Si Kuya Dadoy,1st batch Talisay,si Timoy ang naghatag sa iyang profile sa akoa.Si Celeste Kim,6th batch Talisay,ambot aning bataa problematic kaayo ni sa una kong pagkaila niya, she married a Korean.Ate Rowena,1st batch Talisay.
Ang uban nga kapamilya sama ni Omar ,7th batch Minglanilla ka batch ni Bro Daku(Rey) nakaila namo paagi ni Cherry nga kauban namo sa choir sa Suwon.Si Randy,4th batch ka batch ni Bro Gamay(Toto) guitarista sa choir.Charry,4th batch nakaila ni Randy sa Hyehwa-dong.Marites,7th batch Talisay,naglisod meg kuha ani niya kay dili kuno siya laagan,kauban ni Daniel ug Bro Gamay sa trabaho sauna sa Pinas.
Sa dihang daghan na kami nagsugod na ug kabibo ang kinabuhi sa SOM bros sa Korea,nakasuroy na me sa mga maanindot nga lugar sa Nasod sama sa Seoul Tower,Seoul Land ug ang pinaka dili malimtan ang experience namo sa Everland and Carribean Bay.We even uploaded videos sa youtube.Didto namo nakaila si Rommel,9th batch Silang nag bilin siya sa iyang number sa akong inbox sa youtube.
Ug daghan na ang nitunga nga wala na ko kung asa gikan.Hehehehehehe.Sa karon nag padayon ug kadaghan ang akong pamilya ug samtang nag dagan ang adlaw,napun an kini.Dili na man gani ko makaihap kung pila na kabuok ang myembro sa akong pamilya,ang importante malipayon me.Labi na ug maka bisita me sa balay sa among amahan ug makabonding ang among mga cute ug mga kulit nga kaigsoonan.Ug aduna man gani me problema magtinabangay me sa pagsulbad niini.

Walang komento: